Instagram

Trenéři

Silvie Sher

Trenérka

Silva se zamřuje zejména na formování a zpevňování postavy klientek i začínajících závodnic bikini fitness. Umí poradit s výživou a suplementací, pomůže s redukcí hmotnosti i budováním svalové hmoty. Sama se aktivně účastní kulturistických a fitness závodů v kategorii Bikini Fitness.

Hana Pavličková

Trenérka

Hanka se aktivně věnuje závodění v kategorii bikini fitness, na které také připravuje své klientky. Krom dospělých cvičí také s dětmi. Důraz v tréninzích klade především na kvalitu tréninku, správnou techniku cviků i dýchání a zapojení středu těla.

Michael Kriho

Trenér

Ahoj! Gratuluju! To, že čteš tento medailonek znamená, že se poohlížíš po trenérovi a chceš zamakat na svém já a to je první, a také nejdůležitější, krok k úspěchu! Fitness se věnuji od 15 let. Každý máme jinou cestu, která nás k němu dovede. Můžou to být zdravotní problémy, chtíč se sebou něco dělat, změnit… Číst více »

Pavel Svoboda

Trenér

Často si v našem fitness klubu všímám lidí, kteří trénují bezmyšlenkovitě a bezcílně. Většina z nich navíc bez zvládnutí základních vědomostí o stabilizačním systému, centraci rameních kloubu, kyčelních kloubů a správném využití břišních svalů. Dnes tolik oblíbené posilování takzvaného core většina z nich bere jen jako pár cviků na břicho, nejlépe jen jednu část a… Číst více »

Tereza Slavíková

Trenérka

Od malička se rozvíjím všemi sportovními směry a od 13 let hraji závodně florbal za Vítkovice, kde jsem dosáhla nemálo úspěchů.   K trénování ve fitness jsem se dostala přes kondiční přípravy ve florbale, které mě baví svou různorodostí. Nyní je to mou náplní práce a já jsem ráda, že svými zkušenostmi, které neustále rozvíjím a… Číst více »

Pepe Šustr

Trenér

Pepe se svými klienty pracuje v rámci kondičního i silového cvičení, zaměřuje se na posílení hloubkového stabilizačního systému, konzultuje stravovací návyky a specializuje se na korekci dysbalance těla, odstranění problémů pohybové soustavy, kompenzace disproporčního oslabení nebo zkrácení svalů. Stejně tak vás připraví na sportovní a fyzické výkony, kterých chcete dosáhnout.

Monika Gavlovská

Trenérka

V Respect Clubu se Monika zaměřuje na kondiční i silový trénink, redukci a úpravu stravování svých klientů, vzpírání, vede lekce jumpingu, HIIT, cross i funkčního tréninku. Profesionálně vás připraví na různé typy kondičních a extrémních závodů. Její předností je především důraz na kombinaci správného cvičení a životního stylu.

Dagmar Theimerová

Trenérka

Zdravému životnímu stylu a hlavně stravování se věnuji od svých 16 let, kdy mě už přestalo bavit být tlusté líné prasátko sedící u PC her. Začala jsem se hýbat, ale především studovat vše spojené se stravováním. Sama jsem dokázala shodit 20kg, ze 73 na 53. To už byl další extrém, ze kterého jsem se ale… Číst více »

Vojtěch Ryšánek

Trenér

Smysl tréninku shledávám v komplexním a funkčním cvičení. Proto moje tréninky vycházejí především z Kalistheniky neboli cvičení s vlastním tělem. Pohybem by si měl člověk hlavně pomoct, ať už k lepšímu zdraví, větší síle, hezčí postavě nebo ať se cítí lépe, nikoliv aby si zdraví ničil. Z toho důvodu zařazuji převážně cviky přirozené a prospěšné… Číst více »

Natálie Ferčáková

Lektorka

Mé vášně pro pohyb a sport všeho druhu si mé okolí všimlo už v dětství. Od 7 let jsem hrála závodně fotbal. Od 18 let se aktivně věnuji fitness. V 19 letech jsem se stala instruktorkou jumpingu a od té doby se jumpingu věnuji naplno. Pravidelně pořádám jumping akce po České Republice i na Slovensku…. Číst více »

Václav Uher

Lektor

Tanec je můj život už od 10-ti let a stále mě baví, jako na začátku. Na svých lekcích lidé rozhýbou celé své tělo, odreagují se a tanec si užijí. Hodiny jsou určené pro všechny a naučím tančit kohokoliv. Momentálně učím a trénuji tanec v Ostravě, Frýdku-Místku a studuji VOŠ Mediální tvorby – obor publicistika.

Drahoslav Špok

Lektor

V průběhu lekcí se soustředím néjen na dynamiku, ale i stabilitu v pozicích, při cvičení používám hlavně adjustment /asistence v pozicích/ , tak aby si klienti byli vědomi, které svaly do cvičení  zapojit, na co se v asánách zaměřit, jak se vyvarovat chybám, tak aby cvičili od začátku správně, neplýtvali energii a neubližovali si. Je… Číst více »