>

Michael Kriho

Trenér

Ahoj!

Gratuluju! To, že čteš tento medailonek znamená, že se poohlížíš po trenérovi a chceš zamakat na svém já a to je první, a také nejdůležitější, krok k úspěchu!

Fitness se věnuji od 15 let. Každý máme jinou cestu, která nás k němu dovede. Můžou to být zdravotní problémy, chtíč se sebou něco dělat, změnit svou postavu, zlepšit své zdraví. Důležité je to, že máte odhodlání a vůli makat, něco změnit k lepšímu! Možná si při čtení těchto medailonků říkáte, a potřebuji trenéra? Vrátí se mi to? To zvládnu přece sám. Rozhodnutí je na Vás, dovolte mi ale pár slov.

Sám, jako aktivní trenér 7 dní v týdnu, mám svého trenéra. Fitness se věnuji aktivně – i jako sportovec v kulturistice. Před rokem mě postihlo pracovní zranění, ale ani to mě nezastavilo v soutěžení. Letošní sezonu jsem opět posunul své úspěchy na lepší příčky. Svou přidanou hodnotu vidím v tom, že se stále zajímám o novinky a učím se od těch nejlepších.

Dnešní doba internetu je v některých věcech skvělá, informace jsou všude, dostupné pro každého z nás. Ale bohužel i ty špatné. Najdete informaci jak pro, tak proti. Jestli tedy chceš svůj čas využít efektivně, jsem tu pro tebe. Ano, slyšíš správně. Nejen co se týče tréninků. Poradím ti i se suplementací, co je “must have“ a co naopak propadák – chápej zbytečně utracené peníze. Konzultace jídelníčku je také na místě, pokud chceš opravdové výsledky. A nemusíš se bát, že by to byla samá rýže a kuřecí. Fitness není aktivita, je to ŽIVOTNÍ STYL. Ten musí být udržitelný. Něco, co člověk dělá s nadšením a těší se z výsledků. Bez drastických diet, bez chybného cvičení.

Často vídám plno lidí ve fitku, kteří dřou, ale nesprávným způsobem, nebo paradoxně až přes příliš. Ztrácejí svůj čas a často si i ničí zdraví. Nebuď jedním z nich, pokud nevíš, jak na to. Neboj se mě zeptat o radu. Důležitou věcí je i vztah mezi klientem a trenérem. Proto jde zde v Respectu ukázkový trénink, tak mě neváhej kontaktovat!

Ve cvičení je přespočet různých metod, možností sestavení tréninků, … proto nemá cenu je zde vypisovat. S každým individuálně sestavuji tréninky podle jejich časových možností a cílů. Ať je to nabírání svalové hmoty, hubnutí nebo cokoli jiného. Mít osobního trenéra neznamená pouze zvedat činky a cvičit na strojích. Pokud máš rád TRX, kruhové tréninky, posilování s vlastní váhou, tak ti rád vyhovím.

Tak na co čekáš! Budu se na tebe těšit, Michael.

Michael Kriho

Kvalifikace

  • Instruktor Fitness (Yoda institut, 2015)

Specializace

  • redukce hmotnosti
  • nabírání svalové hmoty
  • silový a kondiční trénink
  • zpevnění a formování postavy
  • poradenství v suplementaci

Skupinové lekce

Břišní buchty

Sportovní úspěchy

  • 2. místo Mistrovství Moravy a Slezska v kulturistice juniorů 2015
  • 5. místo Mistrovství České Republiky v kulturistice juniorů 2015
  • 2. místo Mistrovství Moravy a Slezska v kulturistice juniorů 2016
  • 3. místo Mistrovství České Republiky v kulturistice juniorů 2016
  • 1. místo Mistrovství Moravy a Slezska v kulturistice juniorů 2018
  • 2. místo Mistrovství České Republiky v kulturistice juniorů 2018

Motto

„Buď chceš, nebo ne.“

Kontakt

E-mail: krihomichael@gmail.com

Telefon: 731884055

Galerie

Další trenéři

Ondřej Kročil

Trenér

Ondra je trenér, který vám pomůže s nabíráním svalové hmoty, ale i s redukcí tuku a formováním postavy. Sám se aktivně věnuje fitness a zlávdne připravit na závody i zájemce o kulturistické soutěže. Mimo to vám dá rozhodně zabrat i na svých kruhových tréninzích.

Hana Pavličková

Trenérka

Hanka se aktivně věnuje závodění v kategorii bikini fitness, na které také připravuje své klientky. Krom dospělých cvičí také s dětmi. Důraz v tréninzích klade především na kvalitu tréninku, správnou techniku cviků i dýchání a zapojení středu těla.

Pepe Šustr

Trenér

Pepe se svými klienty pracuje v rámci kondičního i silového cvičení, zaměřuje se na posílení hloubkového stabilizačního systému, konzultuje stravovací návyky a specializuje se na korekci dysbalance těla, odstranění problémů pohybové soustavy, kompenzace disproporčního oslabení nebo zkrácení svalů. Stejně tak vás připraví na sportovní a fyzické výkony, kterých chcete dosáhnout.

Monika Gavlovská

Trenérka

V Respect Clubu se Monika zaměřuje na kondiční i silový trénink, redukci a úpravu stravování svých klientů, vzpírání, vede lekce jumpingu, HIIT, cross i funkčního tréninku. Profesionálně vás připraví na různé typy kondičních a extrémních závodů. Její předností je především důraz na kombinaci správného cvičení a životního stylu.