>

Nela Parkányová

Trenérka

Jsem energická, usměvavá a upovídaná.

Specializuji se na přípravu překážkových závodů typu Spartan a jiných.

Mou vášní je crossfit, je to mix gymnastiky, vzpírání, kalistheniky´a dalších cvičení na kterém získám komplexní připravenost, kterou na závodech potřebuji. Dále se věnuji běhu a nově také vzpírání. U osobního tréninku dbám na správném zapojení hlubokého stabilizačního systému, správném dýchání a techniky.

Nela Parkányová

Kvalifikace

  • Instruktor fitness – Yoda Institut / 2019
  • TRX pro skupinové lekce / 2019

Specializace

  • Poradenství ve výživě
  • Funkční trénink
  • Redukce hmotnosti
  • Cvičení s vlastním tělem

Skupinové lekce

  • HIIT
  • Kruhový trénink
  • TRX

Sportovní úspěchy

  • 9. místo Mad race, překážkový závod Ostrava / 2019

Motto

„Úspěch je cesta, ne cíl!“

Kontakt

E-mail: nell.parkany@gmail.com

Telefon: 734309909

Instagram: http://www.instagram.com/nell.fit

Galerie

Další trenéři

Silvie Sher

Trenérka

Silva se zamřuje zejména na formování a zpevňování postavy klientek i začínajících závodnic bikini fitness. Umí poradit s výživou a suplementací, pomůže s redukcí hmotnosti i budováním svalové hmoty. Sama se aktivně účastní kulturistických a fitness závodů v kategorii Bikini Fitness.

Hana Pavličková

Trenérka

Hanka se aktivně věnuje závodění v kategorii bikini fitness, na které také připravuje své klientky. Krom dospělých cvičí také s dětmi. Důraz v tréninzích klade především na kvalitu tréninku, správnou techniku cviků i dýchání a zapojení středu těla.

Michael Kriho

Trenér

Ahoj! Gratuluju! To, že čteš tento medailonek znamená, že se poohlížíš po trenérovi a chceš zamakat na svém já a to je první, a také nejdůležitější, krok k úspěchu! Fitness se věnuji od 15 let. Každý máme jinou cestu, která nás k němu dovede. Můžou to být zdravotní problémy, chtíč se sebou něco dělat, změnit… Číst více »

Pavel Svoboda

Trenér

Často si v našem fitness klubu všímám lidí, kteří trénují bezmyšlenkovitě a bezcílně. Většina z nich navíc bez zvládnutí základních vědomostí o stabilizačním systému, centraci rameních kloubu, kyčelních kloubů a správném využití břišních svalů. Dnes tolik oblíbené posilování takzvaného core většina z nich bere jen jako pár cviků na břicho, nejlépe jen jednu část a… Číst více »