>

Pavel Svoboda

Trenér

Často si v našem fitness klubu všímám lidí, kteří trénují bezmyšlenkovitě a bezcílně. Většina z nich navíc bez zvládnutí základních vědomostí o stabilizačním systému, centraci rameních kloubu, kyčelních kloubů a správném využití břišních svalů. Dnes tolik oblíbené posilování takzvaného core většina z nich bere jen jako pár cviků na břicho, nejlépe jen jednu část a konec. Přitom ke správnému použití celého coru potřebujeme umět nastavit správnou základní polohu těla, čili umět použit celý stabilizační systém. Těžko můžeme provést cvik správně bez aktivace svalů corového systému, nicméně kromě těchto svalů musíme i správně mít nastavenou polohu ramen, kyčlí, prostě celého těla.

 

Obzvláště s tím jak je dnes stále populárnější trénink mimo stroje, navíc často s maximální dynamikou, po nejdelší dobu co jsme schopni vydržet. Lidé spoléhající jen na odpozorování techniky z Youtube, popřípadě od kamaráda, který jim to vysvětlil, zbytečně zvyšují riziko zranění a zpomalují svůj vlastní pokrok. Přitom není nic jednoduššího než investovat do pár osobních tréninků a naučit se o postupném zvyšování zátěže, o správném zapojení coru, o nastavení základních poloh pro každý cvik, o důležitosti protažených svalů.

 

Nejdůležitější pro trénink, jak vám každý potvrdí, je pravidelnost. Rozumní lidé si tak radši projdou profesionálně vedeným stabilizačním tréninkem. Naučí se pracovat s vlastní vahou. Najdou si svoje specifické achilovy paty, pod vedením zkušeného člověka už nemají problém zpevnit a opravit své slabosti, následně se zaměřit na co budou chtít. Ať už je to trénink objemový, čistě aerobní, všeobecně kondiční, nebo stabilizační. Pohybovat se musíme celý život, nebylo by tedy špatné umět to správně.

Pavel Svoboda

Kvalifikace

  • Instruktor fitness a osobní trenér (face czech academy 2012)
  • Bosu Core (face czech academy 2012)
  • Masér pro rekondiční a sportovní masáž (eduspa college 2014)
  • TRX Suspension Training Course L1 (Fitness Anywhere, 2014)

Specializace

  • Kondiční a stabilizační trénink
  • Napravování základních disbalancí v posílení těla
  • Cvičení na nestabilních podložkách (bosu, overball

Motto

„Pravá síla a harmonie se tvoří zevnitř a teprve potom projevuje navenek.“ Kondiční a stabilizační trénink

Kontakt

E-mail: Znomant@seznam.cz

Telefon: 773623623

Galerie

Další trenéři

Ondřej Kročil

Trenér

Ondra je trenér, který vám pomůže s nabíráním svalové hmoty, ale i s redukcí tuku a formováním postavy. Sám se aktivně věnuje fitness a zlávdne připravit na závody i zájemce o kulturistické soutěže. Mimo to vám dá rozhodně zabrat i na svých kruhových tréninzích.

Michael Kriho

Trenér

Ahoj! Gratuluju! To, že čteš tento medailonek znamená, že se poohlížíš po trenérovi a chceš zamakat na svém já a to je první, a také nejdůležitější, krok k úspěchu! Fitness se věnuji od 15 let. Každý máme jinou cestu, která nás k němu dovede. Můžou to být zdravotní problémy, chtíč se sebou něco dělat, změnit… Číst více »

Hana Pavličková

Trenérka

Hanka se aktivně věnuje závodění v kategorii bikini fitness, na které také připravuje své klientky. Krom dospělých cvičí také s dětmi. Důraz v tréninzích klade především na kvalitu tréninku, správnou techniku cviků i dýchání a zapojení středu těla.

Pepe Šustr

Trenér

Pepe se svými klienty pracuje v rámci kondičního i silového cvičení, zaměřuje se na posílení hloubkového stabilizačního systému, konzultuje stravovací návyky a specializuje se na korekci dysbalance těla, odstranění problémů pohybové soustavy, kompenzace disproporčního oslabení nebo zkrácení svalů. Stejně tak vás připraví na sportovní a fyzické výkony, kterých chcete dosáhnout.