Silvie Sher

Odmalička jsem byla vedena k pohybu – od gymnastiky, přes tanec, až jsem postupně přirozeně přešla k fitness, když se moje mamka stala trenérkou a majitelkou svého fitka. V té době mi to dalo pevné základy pro fitness a zdravý životní styl, který mi přirostl k srdci a zůstal až do dnes.

Mám za sebou dvě závodní sezóny na soutěžích kulturistiky a fitness v kategorii Bikiny fitness, kde jsem dohromady odstartovala na sedmi soutěžích. Mým největším úspěchem je 3. místo na pohárových závodech RCO Fitness Cup. Na Mistrovských závodech jsem se umístila na 4. místě s postupem na Mistrovství ČR, kde jsem se umístila na 8. místě. Díky příprav na závody, mým trenérům a sebevzdělávání jsem se naučila hodně o tom, jak funguje lidské tělo, co na něj platí, co ne, a hlavně že na každého může fungovat úplně něco jiného. Každý je individuál, a tak přistupuji i ke svým klientům, které individuálně vedu k jejich cíli.

V tréninku se zaměřuji hlavně na zpevňování, tvarování a estetiku postavy a to buď na strojích, nebo s vlastní váhou, kdy je zacíleno na jednotlivé svalové partie, jejich procítění a správnou techniku. Tomu ale samozřejmě předchází zpevnění středu těla a funkční a kondiční trénink. Trénink nastavuji progressově tak, aby se mí klienti mohli stále zlepšovat fyzicky, po zdravotní, estetické stránce a tím i té psychické. Není nutné ani zdravé zacházet do extrémů v dietách nebo trávit hodiny denně na běžícím páse, vše se dá udělat chutněji, chytřeji a šetrněji ke svému tělu, ale důležité je své tělo poznat a vědět jak na to.

Kdybych já sama věděla už dříve to, co vím dnes, určitě bych si ušetřila spoustu času a úsilí, kdy jsem hledala pomocí pokusu a omylu tu správnou cestu. Proto tě osobní trenér může posunout o velký kus dopředu daleko rychleji.

Silvie Sher

Kvalifikace

  • Osobní trenér fitness (Ronnie Fitness Academy)
  • Praktické sestavování jídelníčku (Atalantis Fit)
  • Výživa a suplementace ve fitness & specifika fitness tréninku žen

Specializace

  • Redukce hmotnosti
  • Budování svalové hmoty
  • Tvarování postavy
  • Kondiční a silový trénink
  • Pózování pro začínající Bikiny fitness
  • Příprava na závody pro začínající Bikiny fitness
  • Poradenství ve výživě a suplementaci

Skupinové lekce

Břišní buchty

Sportovní úspěchy

Účasti na soutěžích v kategorii Bikiny fitness – 2015 – 2017

 

Mistrovské soutěže:

  • Mistrovství Moravy a Slezska 4. Místo
  • Mistrovství České Republiky  8. Místo

 

Pohárové soutěže:

  • RCO Fitness Cup    3. Místo

Motto

„To čím jsme, je výsledkem toho, co jsme dělali. To kým se stáváme, záleží na tom, co děláme TEĎ.“

Kontakt

E-mail: silvie.sh.me@gmail.com

Telefon: 603792775

Facebook: https://www.facebook.com/silvie.mecnerova

Instagram: https://www.instagram.com/_s_i_l_v_i_e___s_h_e_r_/

Galerie

Další trenéři

Veronika Halusková

Ve světě fitness se pohybuji deset let. Posledních osm let je to i moje práce. Začala jsem před deseti lety v typicky mužské posilovně. Cíl byl dát dolů jen pár kilo a být fit. Brzy se ukázalo, že bez fitka si už život neumím představit, a rozhodla jsem se, že to bude i moje práce. Ovšem… Číst více »

Tereza Slavíková

Od malička se rozvíjím všemi sportovními směry a od 13 let hraji závodně florbal za Vítkovice , kde jsem dosáhla nemálo úspěchů. Ze zdravotních důvodů jsem musela florbal omezit a začla se věnovat fitness. Zabývám se sportovní přípravou mládeže a kondiční přípravou profesionálních sportovců a ráda pomůžu i fitness nadšencům, kteří chtějí být lepší než… Číst více »

Michael Kriho

Za mou krátkou dobu působení jako závodník a osobní trenér, jsem dosáhl úspěchů. Jak osobních, tak profesních s klienty. Těm pomáhám individuálně řešit jejich požadavky, které se většinou týkají tvarování těla a redukce hmotnosti. Ke každému svému klientovi přistupuji osobitě – a spíše jako příteli. Je důležité vzít v potaz Váš zdravotní stav, preference, časové… Číst více »

Hana Pavličková

Hanka se aktivně věnuje závodění v kategorii bikini fitness, na které také připravuje své klientky. Krom dospělých cvičí také s dětmi. Důraz v tréninzích klade především na kvalitu tréninku, správnou techniku cviků i dýchání a zapojení středu těla.